poniedziałek, 4 stycznia 2016

To będzie dobry rok !


Skoro już o postanowieniach mowa, blog nie jest jedynym na ten rok. Nigdy nie udało mi się pisać pamiętnika, nawet nie potrafię prowadzić kalendarza dłużej, niż do lutego.

Jednak biorąc pod uwagę, że 16 to mój szczęśliwy numer, spełnienie założeń w 2016 roku powinno nie sprawiać wielu problemów. Oczywiście nie zakładam, że zawsze będzie łatwo ale pozytywne nastawienie to klucz do sukcesu.



Póki co 3 najważniejsze, może jeszcze za kilka dni okaże się, że lista się wydłuży :)

- dokończenie pracy inżynierskiej. Niestety trochę zrobiłam sobie pod górkę wybierając zbyt trudny temat... termin: do końca czerwca.
 

- rozpoczęcie (po raz kolejny) zdrowego trybu życia i regularnego ćwiczenia. Za każdym razem trwało u mnie to kilka miesięcy po czym przychodził kryzys który sprawiał, że wracałam do punktu wyjścia. Założenie: zdrowy tryb ma stać się codziennością.


O kolejnym nie napiszę żadnych konkretów, żeby nie zapeszać :) chciałabym się odważyć, by spełnić jedno z największych marzeń.

A Wy co postanowiliście w tym roku? Jak tam Wasza motywacja, zawsze jej wystarcza, by zrealizować założone cele czy ulatuje po pierwszym miesiącu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz