niedziela, 3 stycznia 2016

Cześć ! :)

Nowy Rok to też i nowe postanowienia. Dlatego postanowiłam założyć bloga. Będzie to fajna pamiątka z ważnych chwil, które na pewno przede mną. 




Co będzie na pewno? Podróże ! Bo bez nich nie umiemy się obejść... Na nic innego nie potrafię tak dobrze odkładać pieniędzy jak na wyjazdy. Te letnie planuję zazwyczaj na koniec poprzedniego roku, zaś niektóre nawet z prawie rocznym wyprzedzeniem. Ale o tym w kolejnych wpisach :) Kolejną moją słabością są buty... Kocham te nieziemsko wysokie i te codzienne, sportowe.

Kura domowa? Na pewno nie :P ale bardzo lubię gotować i urządzać przestrzeń. Ciasta to moja specjalność a jeśli chodzi o inne dania to zazwyczaj polegam na sobie a nie na przepisach.

Co jeszcze może się pojawić? Pożyjemy, zobaczymy. Sama nie wiem, czy wkręcę się w pisanie, bo umysłem jestem raczej ścisłym. Z postanowieniami u mnie różnie, sama jestem ciekawa czy to przetrwa :)

Przesyłam gorące całusy spod koca, gdzie za oknem -11C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz