piątek, 4 marca 2016

180+



Jeśli facet ma ponad 180cm wzrostu, to wszystko jest na swoim miejscu. Kiedyś jak ktoś pytał mnie o ideał mężczyzny to odpowiadałam: WYSOKI, przystojny brunet, zabawny itd. Gdzieś w podświadomości był to od zawsze priorytet. Ale dlaczego ? Sama mam 185cm wzrostu.

No właśnie, tak jak w tytule bloga, rzeczywiście jestem przyzwyczajona patrzeć na resztę naszego społeczeństwa "z góry", co oczywiście nie oznacza, że się wywyższam ;) "o jaka pani wysoka, nie zauważyłam dopóki pani nie wstała", "ktoś w rodzinie też taki wysoki?" takich pytań słucham kilka razy dziennie a boję się pomyśleć co dopiero mają powiedzieć koleżanki 190+ (tak, takie też istnieją).


Na szczęście obecnie coraz więcej jest osób wysokich, dlatego znalezienie partnera wyższego od nas nie jest już nieosiągalne. Dla mnie była to bariera nie do przeskoczenia, ponieważ bardzo długo nie mogłam zaakceptować swojego wzrostu a poszukiwanie jeansów kończyło się płaczem.

Dodatkowo moją słabością jest miłość do butów, również tych bardzo wysokich. Lubię w takich chodzić ale niestety ograniczam to jedynie do większych okazji, by uniknąć dziwnych spojrzeń i głupich pytań i spojrzeń.


1 komentarz:

  1. Dobrze, że siebie zaakceptowałaś. Ale z tymi butami to uważaj, bo każdego przerośniesz ;P

    OdpowiedzUsuń